sâmbătă, 31 octombrie 2009

iar am ciordit...

si iar am furat :D ssssst!dar nu spuneti la nimeni, ok? Deci...

1. Ia cartea cea mai aproape de tine,deschide la pagina 18 si gaseste randul 4.

"...ca-l ura pe Goring pentru ca-l facea complice la uciderea lui Mathias."
2.Intinde-ti bratul stang peste spate cat poti de mult. Ce atingi?
Nimic. Si totul in acelasi timp...
3.Care a fost ultima emisiune TV pe care ai vazut-o?
Aaa... "In puii mei" din lipsa de ocupatie acum... aaa... 2 saptamani?
4.Fara sa te uiti la ceas,spune ce ora este?
Aaa... 21:43
5.Acum uita-te la ceas,spun ce ora este?

20:20 =)) eu nu stiu nici pe ce lume sunt...
6.Cand ai facut ultimul pas afara? Ce faceai?
Mai devreme m-am intors de afara. Am fost sa-l plimb pe Blue.
7.Inainte sa incepi chestionarul acesta,ce ai facut?
Am mancat o portocala.
8.Ce porti acum?
Haine?/:)
9.Ai visat noaptea trecuta?
Oare?/:) nu stiu!
10.Cand ai ras ultima data?
Cand tragea Blue de mine prin parc... Si cand m-am gandit ca o se faca mai mare..
11.Ce e pe peretii camerei in care te afli?
Pe pereti? Var si glet:( am camera in reparatii).
12.Care e ultimul film pe care l-ai vazut?
"Ultimul Mohican"
13.Daca ai deveni multi-milionar peste noapte ce ai face cu banii? Primul lucru?
As pleca departe... Pe o insula pustie...
14.La ce te gandesti acum?
La nimic...
15.Daca ti-ai pune o dorinta si stii ca se va implini,care ar fi aceea?
Nu mai cred in dorinte...
16.Imagineaza-ti ca primul tau copil este fata,cum ai vrea sa o cheme?
Vanessa, Maya sau poate Sonia...:)
17.Imagineaza-ti ca primul tau copil este baiat,cum ai vrea sa il cheme?
Alex sau Sonny (fara sa radeti ca suna a radio =)) )
18.Gata,asta a fost tot. Mai vrei?
Mai vreau. Mai ai?:)



sursa furaciunii 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu