vineri, 16 septembrie 2011

interviu cu... mine



Daca ma intrebi ce iubesc o sa-ti spun ca viata. Daca ma intrebi de ce iubesc viata o sa-ti spun pentru ca merita. Daca ma intrebi de ce o sa-ti spun ca pentru simplul fapt ca exista in mine. Daca ma intrebi ce imi doresc o sa-ti spun ca iubirea pura. Daca ma intrebi ce-mi place o sa-ti spun ca linistea. Daca ma intrebi ce-mi da putere o sa-ti spun ca ambitia. Daca ma intrebi ce ador o sa-ti spun ca libertatea. Daca ma intrebi in cine ma incred o sa-ti spun ca in Dumnezeu. Daca ma intrebi daca sunt credincioasa o sa-ti spun ca in suflet. Daca ma intrebi unde merg o sa-ti spun ca nicaieri. Daca ma intrebi de unde vin o sa-ti spun lafel. Daca ma intrebi la ce ma gandesc o sa-ti spun ca la nimic. Daca ma intrebi cum ma simt o sa-ti spun ca formidabil. Daca ma intrebi de ce o sa-ti spun ca pentru simplu fapt ca intrebi. Daca ma intrebi de ce iubesc toamna o sa-ti spun pentru ca e linistita. Daca ma intrebi de ce ma plictisesc repede o sa-ti spun pentru ca asa mi-e firea.
Daca ma intrebi ce caut o sa-ti spun ca nici eu nu stiu. Daca ma intrebi cand o sa gasesc o sa-ti raspund ca nu curand. Daca ma intrebi... doar o sa-ti raspund.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu