vineri, 30 decembrie 2011

sufletele pereche si inca ceva


                                    
Eu sunt genul care crede in sufletele pereche. Cred ca fiecare om pe lumea asta are o jumatate sa-l intregeasca. O persoana care e tot ce tu nu esti. Dar asta nu inseamna ca e o persoana total opusa tie. Nu, sunt lucruri care va unesc, lucruri care va despart. Dar nu va despart atat de rau. Lucrurile astea care va despart sunt exact acelea care va completeaza. Doua suflete ca Ying si Yang. Bun si rau, alb si negru, si totusi se impletesc atat de bine incat din doua persoane se face una. E acea persoana cu care te intelegi din priviri, fara cuvinte. Limbajul trupului vorbeste pentru voi. Si cred ca se simte minunat. Cred ca iubirea si chimia dintre doua persoane facute una pentru cealalta e minunata. E ceva ce nu poate fi explicat in cuvinte.
Si totusi, nu stii niciodata cand apare aceasta persoana, poate va cunoasteti de mici, poate o sa va cunoasteti cand o sa fiti mai in varsta. Ceea ce stiu sigur e ca la un moment dat in viata voastra o sa va intalniti. Personal, nu cred ca l-am intalnit pana acum desi m-am amagit crezand ca da. Cred ca fost doar ceea ce am vrut eu sa cred. Sa fac din orice, ceva perfect. Sau poate ca am trecut unul pe langa celalalt pe strada fara sa ne aruncam o privire, poate ca il cunosc de mult timp, sau poate deja ce l-am cunoscut. Poate ca-i acolo asteptandu-ma asa cum il astept si eu. Poate ca am fost impreuna, si lucrurile nu au mers, sau nu am vrut noi sa mearga. Poate nu ne-am dat destul silinta. Sau poate a fost lovit de un autobuz. Gluma asta imi place mult. Dar e un lucru de care sunt sigura, daca e sa fie o sa se gaseasca o cale sa fie!
Iar in momentul de fata ma simt de parca viata mea-i gluma proasta adusa pe scena de cel mai slab comediant existent. Adica arata si mai jalnica decat e. In principiu nu cred ca-i jalnica, dar e loc si de mai bine. Ar fi o prostie sa spun ca-i jalnica. Intotdeauna am incercat sa vad partea frumoasa si sa nu dau vina pe viata pt ce mi se intampla, caci viata si destinul ti le faci singur dupa cum doresti.

Acum trecand pe langa subiect, multa lume m-a intrebat ce fac de Revelion. Rapunsul e acelasi, si anume urmatorul : Stau acasa, cu ai mei, sau mai mult singura. Voi vedea. O sa-mi iau pijamalutele pe mine, o sa ma bag in pat cu o ciocolata si un pahar de vin si o sa ma uit la cine stie ce prostie de film sau la un desen animat. Chiar nu am chef sa ma stresez. O sa inchid si telefonul. Anul care urmeaza o sa fie unul greu si vreau sa-l incep relaxata. Si sa-l parcurg relaxata, bineinteles.
Asa ca probabil n-o sa fiu de gasit maine si poimaine, poate pe ici pe colo putin, si vreau sa va urez tuturor “La multi ani!” si un an mai bun. Pace si caldura in suflete. Va pup.




2 comentarii:

  1. Exista suflete pereche, exista si iubire din aia adevarata, care tine pana la adanci batraneti. Daca nu ar exista, ar fi prea trist. Degeaba am mai trai. Si daca vedem oameni obositi, care nu au timp sa creada in iubire, care afirma ca iubirea e doar pentru filme si carti, este pentru ca nu au crezut indeajuns, sau pentru ca au crezut ca un lucru atat de maret se obtine sau se pastreaza cu usurinta. Nu, pentru iubire trebuie sa fii puternic si intelept. Si trebuie sa recunoastem, nu toti oamenii sunt puternici.. Si nu exista viata jalnica !!! Perioada prin care inteleg ca treci este doar o alta etapa a maturizarii, e greu sa fii "om mare"..dar sa stii ca asa mi s-a intamplat si mie si mai multor persoane pe care le cunosc eu. Inainte sa se intample ceva notabil, exista o perioada din asta de singuratate, in care nimic nu se leaga, oricat ai incerca. Si e bine ca se intampla asta, pentru ca oamenii care nu sunt capabili sa fie singuri, nu sunt capabili sa aiba o relatie cu cineva, au o mare problema. Don't worry !

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase care mi-au ajuns la inima. mi-ai facut noaptea putin mai frumoasa. :*

    RăspundețiȘtergere