vineri, 16 martie 2012

totul e ok



    Haideti sa ne bucuram de primavara impreuna. Haideti sa zambim, sa fim fericiti. Stiu, postarea asta e in contradictie cu anterioara, insa asta sunt eu. Trec repede de la o stare la alta. Starea aia a durat doar o zi. Am facut cum am scris. Mi-am spalat sufletul de toate pacatele si am luat-o de la capat, cum fac mereu. Asta sunt eu, am un optimism iesit din comun in sufletul meu, dar si cand cad... pai cad! Partea buna e ca ma ridic repede. Sunt un OM, un OM normal, desi starile mele sunt ca vantul, eu sunt de sine statatoare. Eu nu ma schimb, sunt aceeasi, am aceleasi principii, aceleasi sentimente, aceeasi dragoste mare port in suflet pentru orice.
    Am lipsit in ultimul timp pentru ca am avut programul full. Si saptamana nu s-a terminat inca. Marti am fost la un curs de Smartphone si Blackberry. Imaginati-va zambetele pe care le-am starnit cand l-am intrebat pe trainer daca n-are telefon d-asta destept si cu taste. (nu suport touchscreen-ul, desi el a zis ca ma descurc bine). Am invatat chestii interesante, si bineinteles ca mi-am sporit dragostea pentru Blackberry prin intermediul cursului astuia. Ceea ce mi-a placut cel mai mult a fost atmosfera. Nu m-am simtit ca la un curs, m-am simtit ca la o intrunire normala. Poate din cauza trainerului care ne-a tratat ca de la egal la egal. Am vorbit o gramada unii cu ceilalti. Si cum punctul meu forte e vorbitul, va imaginati trai acolo.
    Am si citit mult in ultimul timp, am terminat primul volum din “Valea Papusilor”. Buna carte, o recomand. Acum am trecut la al doilea volum. Sunt taaaaaaaare curioasa cum o sa se termine.
    In rest, toate bune si frumoase si la locul lor. Ma bucur de soare, de condus si de colegii mei. Astazi cand m-am trezit primul lucru care l-am facut a fost sa ii trimit un mesaj unui coleg sa-l intreb daca e ok ca l-am visat urat rau de tot. :)) Va imaginati sper cat de rau l-a amuzat reactia mea. Pe cine n-ar amuza?
 

     P.S. Nu-i asa ca sunt frumosi? Ei imi fac diminetile mai frumoase cand ii vad.

    Cris va pupa si va ureaza o saptamana frumoasa, sau ce a mai ramas din ea. Aveti grija de voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu