joi, 23 iulie 2009

DESPRE...ESENTA VIETII!

Sa vorbim putin despre lucrurile astea care cica sunt importante in viata…
Cu ce sa incep?...IUBIREA?...ar fii o idee…deci iubirea…nu mi-am dat seama inca daca exista…si nici nu prea am cunoscut “cazuri fericite” de iubire pe viata…in iubire cred ca mereu o sa fie unul care o sa sufere daca nu amandoi. Deci oricum ai da-o tot la durere se ajunge. Oricat de fericit(a) te simti atunci cand te indragostesti gandeste-te ca tot acolo ajungi…sau daca esti cazut fericit care nu sufera gandeste-te la celalalt…poate celalalt nu are aceeasi parere… Am auzit de multe ori de acele “suflete pereche”….ca oricine are un EL sau o EA…ca or sa fie ca Romeo si Julieta…o prostie…aia a fost o poveste si asta o sa ramana…rar sau chiar deloc exista un Romeo sau o Julieta in viata reala…in viata reala “Iubirea zboara intamplator prin lume sub soare/Legata strans de piciorul unei pasari calatoare” cum zice Vescan si are dreptate. Azi e la mine, maine e la tine…zboara si intr-un final raman doar amintiri…amintiri care dor…


Bun… cred ca am vorbit destul despre asta. N-am de gand sa devin sentimentala.:)


Sa luam BANII.. ce rol au?... bine a zis cine a zis ca “banii ochii dracului”. Alergam dupa bani de parca ar fii aer… banii nu sunt tot in viata. :( dar nici nu poti face nici nimic fara ei… hartiile alea colorate controleaza tot…absolute tot. De la tarfe la valori morale… deci…prefer sa raman saraca decat sa ajung sa ma fut pe doua gume turbo.


Acum…. PRIETENII ADEVARATI…ia zii…cati prieteni ai? eu sunt genu’ ala…100 imi stiu numele, 50 ma au in telefon, cu 10 am baut o bere din care doi mi-ar raspunde daca ii sun la 2 noaptea ca am o problema…si nici aia cred…or sa zica “ce pula mea mai vrea si asta” sau “nu poate sa astepte pana maine”…ca deh!...stau prost cu somnul…probabil ca o sa spuneti: “alta frustata care nu stie sa-si aleaga prietenii”… dar nu e asa… daca stai sa te gandesti am dreptate…prietenii astia adevarati sunt mai rari ca iubirea… asa ca invata sa-ti alegi prietenii… sa stii ca orice ar fii ai acolo 2 prieteni care or sa se bucure si o sa planga odata cu tine. Care sa te considere egalul lor sau o extensie a lor. Care or sa te scape din probleme sau macar or sa te faca sa treci mai repede peste ele.


Acum vorbind de restul…DROGURI, ALCOOL, TUTUN… cica dauneaza… si chiar dauneaza…si schimba tot. te schimba pe tine ca om. O sa fie bine pe moment dar intr-o zi o sa te trezesti la realitate si o sa-ti dai seama ca s-a futut tot. si pentru ce? Pentru o seara in care te-ai simtit cel mai tare… dar dupa seara aia o sa mai fie una, si inca una, si inca una…se numeste DEPENDENTA. O sa te trezesti intr-o zi intr-un pat de spital si n-o sa fie nimeni acolo…ai pierdut tot!


PACE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu