marți, 21 iulie 2009

Introducere...

salutare!:) eu sunt Cristina...am tras prima gura de aer pe 12 nov '92 cand am zis "WTF?nu mai tine...afara!", sunt in zodia Scorpionului si asta mi se reflecta si in comportament.poate ca uneori par ingamfata dar ma gandesc...e mai bine asa in unele momente, dar daca ajungi sa vorbesti cu mine poti ramane putin surprins/a...multi ma stiu dar putini ma cunosc si am doar respect pentru cei care au ramas aici langa mine indiferent de toanele mele(care au devenit din ce in ce mai dese) si au pus accentul pe zilele mele bune in care chiar ai ce discuta cu mine...vad lumea prin niste ochi schimbatori(verzi-albastrii) care imi arata cu totul altceva decat le arata altora.o zi vazuta prin ochii mei ar putea sa iti schimbe viziunea asupra lumii.:) despre firea mea sunt multe de spus...de obicei trec de la o stare la alta si nu e nevoie decat de un cuvant pentru asta.sunt impulsiva,agresiva chiar uneori.ma consider o persoana cu un caracter de piatra.am trecut prin destule si aceste "destule" m-au ajutat sa evoluez de la un copil prost la un fata care sunt acum...altceva?...hmmm...ascult hip hop de aproximativ 3 ani cand am zis ca nu mai tine cu dance-ul, dar hip hop-ul in sine am inceput sa-l inteleg cam de 1 an...deja am spus prea multe despre mine asa ca pun STOP...ce e in capul meu o sa va dati seama pe parcurs.PACE!


Later edit: Ce sa zic... M-am schimbat si de atunci! Se pare ca viata e o continua schimbare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu