duminică, 30 octombrie 2011

mi-e dor de tine...


  

Aveam odata o prietena foarte buna. Ne cunosteam de la gradinita. Am stat pe aceeasi strada cam pana acum 5-6 ani. Distanta era considerabila, dar totusi era aceeasi strada. Am fost in aceeasi grupa la gradinita, in aceeasi clasa in generala, si in aceeasi clasa in liceu, unde am devenit nedespartite. Aveam incredere una in cealalta, glumeam impreuna, cateodata dormeam impreuna. Defapt nu prea dormeam, ca ne ardea de fantome si dracii, insa am petrecut nopti impreuna. Am avut amintiri memorabile, si am facut multe prostii impreuna. Ne certam, insa nu puteam sa nu ne vorbim mai mult de o zi. Poate cateodata ne aruncam vorbe grele, pe care apoi le regretam.
Si am facut odata o prostie. Am renuntat la prietenia noastra din orgoliu si prostie (din partea mea). M-am lasat prostita de o iubire oarba care o purtam cuiva si care nu te place. Si am gresit mult, si imi pare nespus de rau. De cand am terminat liceul te-am vazut doar o data trecand prin fata portii mele, si am vrut sa te strig! Insa n-am avut cuvinte. Acum daca cineva ma intreaba de tine raspund cu voce trista ca nu mai stiu nimic... Si as vrea tare mult sa vezi ce-am scris aici, sa vezi cat de rau imi pare. Si sa stii ca as vrea sa te sun intr-o zi si sa-ti spun “Hey, sunt eu, cea care te-a ranit, iesi la un suc cu mine?”, insa mi-e teama de un refuz. Mi-e teama ca ce s-a intamplat te-a indepartat prea mult. Imi pare rau...

2 comentarii:

  1. Sa nu’ti fie niciodata teama sa reiei o relatie, orice fel de relatie ar fi. Nu renunta la ea, daca tii intradevar la ea. Nu te teme de un refuz, pentru ca nu stii niciodata ce se poate intampla. Si, da! Poti recupera prieteni. Haide, fa ceea ce vrei sa faci, ceea ce simti. Hugs >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu zic la fel, s-o cauti. Si eu am facut la fel, de mai multe ori, dar de ceva timp suntem prietene "de tot". Nu ai nimic de pierdut daca incerci. Absolut nimic.

    RăspundețiȘtergere