sâmbătă, 1 octombrie 2011

octombrie



Bine ai venit octombrie. Te-am asteptat un an intreg, si in sfarsit iata-te. M-am indragostit din nou azi. M-am indragostit de tine, si nu numai. In fiecare zi ma indragostesc de ceva diferit. Astazi de exemplu m-am indragostit de caldura dulce si perfecta de afara si de racoarea din camera. Am deschis geamul sa-mi intre caldura in casa si in inima. Pentru mine, octombrie e o luna a romantismului. O luna numai buna pentru admirarea naturii care se stinge pe zi ce trece. Cerul e cand albastru cand negru, frunzele astazi sunt verzi, maine galbene, poimaine rosii. Eu sunt fericita azi, linistita maine, poimaine incepe agitatia. Ma bucur de luna asta, e un nou inceput pentru mine si sper sa dau si sa primesc ce e mai bun. Luna asta sunt mai dulce, mai calda, mai fericita. Si sper sa raman asa. Afara e racoare, in suflet e cald. Si numai eu stiu de ce. Lumea e a mea, cu bune, cu rele, cu frumoase, cu urate.
Iti multumesc septembrie pentru luna minunata, insa de azi te uit. Fac loc lui octombrie in inima mea. Insa o sa te astept un an ca sa te reintalnesc din nou. Si te iubesc...

Si o melodie potrivita pentru un inceput de octombrie:

Un comentariu: