joi, 19 iulie 2012

What I am

  Bun, am promis acum ceva timp ca o sa public o postare cu versuri din melodii care mie imi plac si care ma reprezinta, ma definesc. Ei bine, fisierul a devenit gigant, si ar fi fost mult prea mult de citit, asa ca m-am decis sa fac ceva mai simplu, mai restrans, dar la care am lucrat mai mult. Atata timp cat iese ceva frumos, pentru mine nu conteaza cat lucrez. O sa postez link-uri catre acele melodii si o sa va las pe voi sa va dati seama care parte din melodie ma reprezinta, daca nu e in intregime. Acestea fiind spuse, voila:


Linkin Park-Numb                                                    
Linkin Park-In the end
Keri-Un pahat ft Veritasaga
Veritasaga-Copilul din mine ft Funktastic
Zale-Vremuri mai bune ft Praetor
C.I.A.-Lupta cu tine
Deliric 1-Fraiere ft High Jet
Camuflaj-Pe drumul meu
Deliric 1-Ambrozie ft Silent Strike
Eminem-Not afraid
Eminem-Going through changes
Eminem-Beautiful
Grasu XXL ft Bitza-Cel mai rau prieten, cel mai bun dusman
Guess Who-Sansa ta
Guess who-Tot mai sus
Guess who-Diamantele se sparg ft Grasu XXL si Horia Brenciu
Guess who-Decat sa minti ft Mitza
Guess who-De urgenta
Guess who-Nicio grija
Camuflaj-Prima data ft Fely
Vescan-Spune lumii ft Mahia B si OneShot
Mitza-Torace ft Tranda, MefX, Guess who
Tranda-Oarecare ft MefX
Mitza-Omul de la meteo ft Skizzo Skillz
Skizzo Skillz-Pierdevara
Spike-Cine vine
Spike-Lumea mea ft Guess who
Spike-Realitate
ATB-Twisted love
Vescan ft Ligia-Wake up
David Guetta-Titanium ft Sia
Vescan-Suflet de campion
Vescan-Caracter de piatra
Breaking Benjamin-Diary of Jane
Breaking Benjamin-Dance with the devil
Breaking Benjamin-Dear agony
Breaking Bejamin-Give me a sign
John Mayer-Gravity
Lil Wayne-Mirror ft Bruno Mars
Beyonce ft Jay-z -Bonnie and Clyde
Beyonce-If I were a boy
Drake-Take care ft Rihanna
Nicki Minaj-Fly ft Rihanna
Sunrise Avenue-Forever Yours
Evanescence-My Immortal

  Si mai sunt ataaaaaaaaaaaaaaaat de multe, dar ma opresc aici. Sa spunem ca le-am ales pe cele mai importante desi am impresia ca am uitat cateva. Auditie placuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu